Kotityöpäivä

13.11.2017

Hellou! Tänään on sellainen päivä jolloin teen kirjanpitotyötä, päivitän NuSkin sivustoa ,tein tilauksen ja suunnittelin mainosta black friday päivälle. Innolla odotan sitä päivää, koska järjettömän hyvät tarjoukset ja oon niin innoissani tuotteista vieläkin, vaikka ovat mulla jo vuosia olleet käytössä mut ku ne vaan on niin hyviä et ei voi olla hiljaa. 

Tänään olen soitellut pitkiä puheluja asiakkaille ja myös tulevan suunnittelua olen tehnyt puhelimitse neuvonantajani kanssa. On se ihana, että minulla on ihminen joka aina hoksaa juttuja ja auttaa minua oman ammattitaitonsa saralla.Kiitos siitä. Mietimme yhdessä sitä, tulisiko lenkkikaveri toiminnasta Pyhäjoelle kannatusta. Eli minä olisin vetäjä ja yhteislenkkinä juostaisiin tai käveltäisiin esim kerran viikossa joku tietty lenkki. Tätä jään miettimään ja kehittämään.

Viikonloppu kului NuSkin -kutsujen merkeissä ja myös isänpäiväkahvitteluilla juhlistimme oman isän juhlapäivää. Mukava käydä vanhemmilla ja hetkeksi pysähtyä nauttimaan rauhasta joka siellä on, kiire ei enää heitä haittaa ja se levollisuus tarttuu muihinkin. Kiitollinen saan olla ,että vanhemmat vielä ovat voimissaan ja jaksavat seurata meidän lasten elämää ja joskus antaa vielä ohjeita ja neuvojakin. Ja ihana olla jonkun lapsi joka pyyteettömästi rakastaa.

Päivä on ollut kiireinen, vaikka työ ei ole näkyvää. Olen toiminnan ihminen ja nämä toimistopäivät ovat aina vähän alhaalla mun suosikkilistalla, mutta näitäkin on oltava välillä. Iltapäivällä kuitenkin menen asiakkaan kanssa juoksemaan cooperin testiä. Takana on 3 kk treeni ja ruokavaliomuutos ja tänään olemme totuuden äärellä, onko muutoksia tapahtunut, vähän jännittää molempien puolesta. Ilma on ihana,viileä, ei pakkasta eikä sada. Hyvä ilma juosta. Hyvä päivä parantaa tulosta.

Päivä päättyy Pyhäjoen kunnanhallituksen kokoukseen, jossa oli taas kiitettävän pitkä asialista. Mielenkiintoisia asioita ja mielenkiinnolla olen mukana päättämässä asioista, välillä vaikeitakin päätöksiä joutuu tekemään ja puntaroimaan mielessään. Antoisaa on ollut. Illan päättää sauna ja ehkä marjasmoothie. 

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, muistakaa ulkoilla kun on näin hyvät ilmat. 

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita